lørdag den 18. april 2009

Johnson field







I love spending time on Johnson field. I got there with friends to relax, read, eat, play frisbee or look at Jonathan trying to dance. .. ;-) -I have been taken a lot of picture of different people walking by and I really find it interesting to try to catch these everyday-moments that are somehow very special.


Jeg elsker at fordrive tid på Johnson field på campus... Jeg kommer der sammen med venner for enten at slappe af, læse, spise, spille frisbee eller se på Jonathan mens han forsøger at danse... ;-) Jeg har taget en del billeder af folk som går forbi, og jeg synes det er interessant at forsøge at fange de her 'dagligdags-øjeblikke' som på en eller anden måde også er meget specielle.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Mit billede
Aalborg, Denmark

Faste læsere